Je určen pro ukládání, manipulaci a přepravu stavebních materiálů a zemin, odpadů a sypkých hmot na jednoramenném automobilovém a traktorovém nosiči kontejnerů.
Vyráběn je z hraněných ocelových plechů tloušťky 4 mm (podlaha), 3 mm (boky do 1 m výšky kontejneru), 2 mm (boky nad 1 m výšky kontejneru) v různých objemech (v typovém označení předposlední číslo resp. dvojčíslí). Napojení bočnic k podlaze pod úhlem 45°.
Podélníky kontejnerového rámu jsou vyrobeny z profilu „I 140“ zaručující dostatečnou životnost a odolnost proti přetížení.
Zadní čelo ve standardním provedení je dodáváno (v typovém označení poslední číslice) :
- x.1 jednodílné, otevírané kolem horních vodorovných závěsů, nebo
- x.2 dvoudílné, otevírané kolem svislých závěsů do stran se zajištěním v otevřené
poloze.
Doplňky a úpravy za příplatek : (nutno uvést v objednávce)
- těsnění zadního čela gumovým profilem proti úkapu;
- vyklápěcí přepážky - např. pro sběr tříděného odpadu;
- univerzální závěs zadního čela (EUROKLIP) umožňující vyklápění nahoru i dolů a
jeho snadné odejmutí;
- zakrytí kontejneru plachtou nebo víkem;
- háčky pro uchycení sítě nebo plachty;
- vázací prvky zapuštěné v podlaze kontejneru;
- zesílení podlahy a stěn;
- barevné provedení povrchové úpravy lze přizpůsobit požadavkům zákazníka;
- bezpečnostní zámek oka kontejneru;